Aprofita les passejades per posar-te en forma!

Amb l’arribada del bon temps ve molt de gust sortir a passejar, oi que sí? Les caminades constants i intenses et poden donar més beneficis dels que creus, així que no t’ho pensis més!

Entre d’altres beneficis, trobem que milloren la teva capacitat respiratòria, redueixen els problemes cardiovasculars, activen el metabolisme i ajuden a retenir menys líquids.

No només això, també pots aprimar caminant, però has de seguir certes regles perquè els resultats comencin a fer-se visibles. Aquí et diem quins són:

Sigues constant

Per a perdre pes amb la caminada és fonamental que ho facis amb certa freqüència. L’ideal és caminar cada dia durant un determinat temps i anar-lo augmentat poc a poc. Però si no t’és possible, tracta de fer-ho de tres a quatre vegades per setmana. Això és essencial per a veure resultats.

Has de dedicar-li temps

Com a tot, si vols veure resultats, has de ser constant i dedicar-li temps. Si busques aprimar caminant has de compromete’t a fer com a mínim 30 minuts cada dia. Això t’ajudarà a mantenir un Índex de Massa Corporal més baix i a aprimar la teva cintura.

Ves augmentant la velocitat

Mantenir un ritme constant i ràpid és essencial perquè puguis aprimar caminant. Si camines lent, també beneficiaràs a la teva salut, però no veuràs resultats significatius. Tracta de mesurar que tan ràpid camines amb la finalitat de no baixar la teva velocitat. A partir d’aquí, cada setmana pots anar pujant el ritme.

Recomanem també caminar en un terreny amb pendents o pujar escales per a fer més múscul i millorar el teu ritme cardíac. A més això t’ajudarà a cremar més calories, afegeix aquests intervals a les teves caminades almenys tres vegades a la setmana.

Treballa amb el teu propi pes en caminar

Si les rutines de caminada no només les enfoques a caminar, notaràs molts més beneficis. Cada 5 o 10 minuts per esquats, estiraments o saltar. Aquests exercicis ajudaran a que et millori el teu ritme cardíac i al fet que s’enforteixin els teus músculs encara més.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *